Recorreguts

TRAIL 25km

El recorregut  comença a la zona esportiva de Guardiola, surt del poble passant per Can Rovireta ,  entre vinyes, poc a poc  va guanyant alçada en direcció a la muntanya, passa a tocar del barri de La Rubiola i  arriba a la masia de Pereres. A partir d'aquest moment agaferem un estret corriol que ens portarà fins a l'Avellà (es travessant dues vegades la carretera de Font-rubí), des d'aquest punt enfilarem un corriol frondos de pujada que ens portarà fins a la pista que ens deixarà sota el Castell de Font-rubí. A partir d'aquest punt, haurem de fer una pujada bastant tècnica per tal d'admirar les runes del Castell i a través de corriols i pistes arribarem a les torres elèctriques, essent el punt més alt del circuit on es podrà gaudir  de les millors vistes del Penedès. Després agafarem un corriol vertiginós que ens durà de nou a la pista de la serra de Bolet.  Tot seguit comença  la baixada que per pistes pedregoses i corriols,  torna  a portar-nos a la  masia de Pereres, a partir d'aquí, altra vegada entre vinyes i pistes boscoses el circuit baixa  per la Cigronera , la serra Gavatxa, fins arribar a uns preciosos corriols que ens portaran a la part mes baixa del circuit , just a tocar de Sant Vicenç del Morrocurt , es creua la riera i comença la pujada que passant per de Cal Costa arribarà a la carretera de l'Alsinar on començarà el tram final de baixada fins arribar de nou a la zona esportiva.

TRAIL I CAMINADA 12 Km

El recorregut  comença a la zona esportiva de Guardiola, surt del poble passant per Can Rovireta ,  entre vinyes, poc a poc  va guanyant alçada en direcció a la muntanya, passa a tocar del barri de La Rubiola i  arriba a la masia de Pereres. Tot seguit comença  la baixada, altra vegada entre vinyes i pistes boscoses el circuit baixa  per la Cigronera , la serra Gavatxa, fins arribar a uns preciosos corriols que ens portaran a la part mes baixa del circuit , just a tocar de Sant Vicenç del Morrocurt , es creua la riera i comença la pujada que passant per de Cal Costa arribarà a la carretera de l'Alsinar on començarà el tram final de baixada fins arribar de nou a la zona esportiva.

Algunes imatges d'indrets per on transcorre la cursa: